Writers block-ka-ka..

Jag har ingenting vettigt att skriva. Det står stilla i min skalle och jag har ingen bra inspiration.
Vänta nu.. Jag behöver ingenting vettigt att skriva för att kunna publicera denna blogg. Det är det som är det härliga med det!
Men lite inspiration hade underlättat.

Vi ska btw åka och se Jeff Dunham live på Kistamässan. That's awsome!
Han äger! (varför säga så? det är dumt.)

Jag känner mig pwned av livet. Värsta wooow.. =P slow down dude..

När jag var sen till skolan en dag så frågade min näsvisa fröken varför jag var sen. Som om hon behövde veta exakt vad som ledde fram till det. Jag svarade vänligt men bestämt: "Jag fastnade med pungen i ett brunnslock."
Fröken sa "Jaha, ok." och fortsatte med vad hon nu höll på med.
Det skulle faktiskt kunna hända på riktigt. Men inte förrän om runt 70 år när jag är lastgammal och pungen är vansinnigt utsliten. Men då, på den tiden, skulle det varit svårt att lyckas med. Jag gick ju i tvåan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0