Beundrare,

Min sida har nu nått sin peak! Sju unika besökare på ett och samma dygn! Det är fantastiskt!
Det visar sig att min omogenhet har lönat sig och gett avkastning.
Hos vissa kanske den riskerar ge uppkastning, men det spelar ingen roll. Jag bryr mig inte. =)

BTW, Stockholm är underbart!! Jag menar, var annars kan ni hitta en skit som denna?



Mm.. Vackert inte sant?




Det bästa jag någonsin gjort (rolig historia):

Det första jag ska säga är att jag älskar nötcréme. Det är gott.

Min sambo hade just börjat tappa upp ett bad. Jag var i stort behov av ett toalettbesök.
Jag sa till min sambo: "Jag går på toa nu, innan du lägger dig i badet."
Hon svarade: "Ok, så länge du inte bajsar i badvattnet så:"
Då sa jag: "Jodå det ska jag."
Hon sa: "Nej!"
Jag sa: "Jo jag lovar jag ska göra det!"
Jag satt där i lugn och ro när jag såg en nötcreme ligga på tvättmaskinen. Jag tänkte på den konversation som just ägt rum och kom på ett dråpligt skämt. Jag öppnade förpackningen med nötcreme och smetade innehållet på badkarskanten. Jag rörde runt lite med fingret för att få det att se smetigt och nyutbajsat ut. När jag kom ut ur badrummet sa jag till min sambo att jag hade smetat bajs på badkarskanten.
Hon svarade: "Ja du är ju knäpp nog att kunna göra det." Hon gick in och såg till sin förfäran en brun hög med bajsliknande substans ligga på badkaret. När hon skrek av avsky (i tron att det faktiskt var bajs) gick jag genast dit, tog upp en klump av den bruna massan på mitt finger och jagade henne med den. Till slut åt jag upp den när hon såg. Hon stirrade en stund och frågade sen: "Det var inte bajs va?"

Nej..det var det ju inte..

Kommentarer
Postat av: Milis

Sitter här o skrattar så tårarna sprutar! Du är så härligt dum i huvet!! XD

2009-01-13 @ 19:05:43
URL: http://miilis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0